W dniu 21 czerwca 2022r. Zarządzeniem nr 0050/213/22 Prezydenta Miasta Tychy został zmieniony Regulamin projektu grantowego OZE
W Regulaminie naboru i realizacji projektu grantowego dokonano następujących zmian:
- a) w §14 ust. 15 Regulaminu, punkt b) - zmodyfikowano graniczny termin przekazania wniosku o płatność dla inwestycji OZE do dnia 22 sierpnia 2022r.,
- b) w Załączniku nr 1 do Regulaminu (Harmonogram działań), w Etapie V zmodyfikowano termin zakończenia realizacji montażu mikoroinstalacji OZE przez mieszkańców (Grantobiorców) z: 30 czerwca 2022r. na 31 lipiec 2022r.,
- c) w Załączniku nr 2 do Regulaminu (Deklaracja udziału w projekcie), w pkt. 8 zmodyfikowano termin realizacji inwestycji OZE do 31 lipca 2022r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu,
- d) w Załączniku nr 12B do Regulaminu (Umowa o powierzenie grantu rok 2022), w §2 ust. 3 zmodyfikowano zapis w zakresie złożenia wniosku (do dnia 15 lipca 2022r.) o aneksowanie umownej daty zakończenia realizacji inwestycji OZE,
- e) w Załączniku nr 12B do Regulaminu (Umowa o powierzenie grantu rok 2022), w §3 ust. 6 zmieniono termin wypłaty dotacji celowej (grantu) Grantobiorcą do 30 września 2022r.,
- f) w Załączniku nr 12B do Regulaminu (Umowa o powierzenie grantu rok 2022), w §5 ust. 10 pkt. p) zmieniono termin przekazywania wniosków o płatność (przez Grantobiorców) do dnia 22 sierpnia 2022r.,
- g) w Załączniku nr 15B (Umowa na wykonanie mikroinstalacji OZE), w §6 ust. 3 zmieniono termin na odbiór instalacji do dnia 13 sierpnia 2022r.
Zmienione dokumenty:
Zarzadzenie Prezydenta Miasta Tychy
Regulamin projektu grantowego - zmiana
Załącznik nr 2 - Deklaracja udziału w projekcie - zmiana
Załącznik nr 12B - Umowa o powierzenie grantu - zmiana
Załącznik nr 15 B - Umowa Grantobiorca - Wykonawca - zmiana
Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami.