Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że mieszkańcy, którzy zakwalifikowali się do realizacji projektu "DBAJ O POWIETRZE 2.0 – dofinansowanie wymiany źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych" proszeni są o dostarczenie dokumentów do podpisania umowy.
Zgodnie z regulaminem kolejnym etapem realizacji jest podpisanie umowy na realizację projektu. W związku z tym prosimy o dostarczenie następujących dokumentów:
- kosztorysu planowanych prac (w przypadku inwestycji niezrealizowanych),
- wszystkich faktur potwierdzających realizację inwestycji, które mają być kwalifikowane w ramach projektu (w przypadku inwestycji zrealizowanych),
- oświadczeń wszystkich współwłaścicieli o zgodzie na realizację inwestycji,
- oświadczenia o numerze konta do umowy
- oświadcznie o podwójnym finansowaniu
- oświadczenie dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej
Jednocześnie uprzejmie przypominamy, że obowiązkiem Grantobiorcy jest ponoszenie wydatków w sposób oszczędny, tj. zgodnie z par. 14 pkt. 2 w sposób niezawyżony w stosunku do cen i stawek rynkowych i spełniający uzyskanie najlepszych efektów z poniesionych nakładów na realizację przedsięwzięcia niskoemisyjnego. W związku z tym, w celu potwierdzenia będzie wymagane złożenie notatki z rozeznania rynku lub oświadczenia, że takie rozeznanie zostało przeprowadzone na etapie rozliczenia.
Dokumenty prosimy dostarczyć do POG w dni otwarcia tj. w poniedziałki od 9:00 - 13:00 oraz w czwartki od 13:00 - 17:00.